عضو جنبش حماس در سخنانی با اشاره به سیاست اهمال پزشکی عامدانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، گفت: دشمن صهیونیستی تاوان این سیاست خود را پس خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «موسی دودین» عضو جنبش حماس و مسئول پرونده اسرای فلسطینی نسبت به تداوم سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی هشدار داد.

بر اساس این گزارش، این عضو جنبش حماس در سخنانی با اشاره به سیاست اهمال پزشکی عامدانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، گفت: دشمن صهیونیستی تاوان این سیاست خود را پس خواهد داد.

دودین تصریح کرد که اسرای فلسطینی در سایه شیوع ویروس کرونا و ابتلای شمار زیادی از آنها به این بیماری در نتیجه سیاست اهمال پزشکی سازمان زندان‌های صهیونیستی، با خطرات تازه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی نسبت به هشدارهای نهادهای حقوقی و بین‌المللی بی‌توجه است و همچنان به تجاوزات علیه اسرا ادامه می‌دهد تا جایی که هم اکنون شمار زیادی از اسرا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دودین تاکید کرد که ما بار دیگر به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه بی‌توجهی به وضعیت اسرای فلسطینی در سایه شیوع کرونا هشدار می دهیم. پیش از این نیز گزارش شده بود که نگرانی‌ها در خصوص گسترش ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش یافته است به طوری که خانواده‌های این اسرا، نسبت به نحوه برخورد با مبتلایان در زندان‌های رژیم صهیونیستی ترس و نگرانی دارند.