کرج - استاندار البرز گفت: کنگره ملی تجلیل از بانوان شهیده باید به گونه‌ای برگزار شود تا فرهنگ والای ما که برگرفته از عاشورای حسینی است، به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر سه‌شنبه در پانزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم هر فردی است به ویژه ما مسئولان که وظیفه سنگین‌تری در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانات امام خمینی (ره) ما هر چه داریم از شهدا داریم، تصریح کرد: در البرز نیز به تبعیت از کل کشور از بانوان شهیده دوره چهل و دو ساله انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

استاندار البرز تصریح کرد: جهانیان شاهد ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های بانوان انقلاب اسلامی بوده‌اند و اثبات شد که در این نظام زن و مرد همگام و همراه برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان خاطرنشان کرد: باید مدیران استان به‌عنوان مدافعان این فرهنگ به جد در جلسات و برنامه‌ریزی‌ها حضور یابند تا خللی در اجرای برنامه‌ها و اهداف فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد نشود.

دشمنان نظام درصدد خدشه به ارزش‌های نظام هستند

شهبازی گفت: کنگره ملی تجلیل از بانوان شهیده باید به گونه‌ای برگزار شود تا فرهنگ والای ما که برگرفته از عاشورای حسینی است، به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از مأموریت‌های اساسی کارگزاران نظام است، اظهار کرد: دشمنان نظام در کمین هستند تا به ارزش‌های انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند، بنابراین باید با بیداری و هوشیاری مانع تحقق اهداف آنها باشیم.

استاندار البرز متذکر شد: البرز، استانی استراتژیک و راهبردی برای کشور است از این رو باید در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا با اهتمام ویژه‌ای وارد شویم.