زنجان-دادستان زنجان گفت: کمیته جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان را باید بیشتر فعال کرد چرا که این کمیته در مراقبت از برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور می‌تواند موثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کرمی قبل از ظهر چهارشنبه در نشست اتاق بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه در بحث هدف گذاری اقتصادی در بازارهای منطقه باید جدی تر اوضاع را ببینیم، گفت: برای هدفگذای اقتصادی با برنامه باید وارد عرصه شد.

وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان طی ماههای اخیر اتفاقات و رخدادهای بسیار خوبی را رقم زده و حرکت‌های بسیار خوبی داشته است.

دادستان زنجان با بیان اینکه حرکت‌های اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان رو به رشد و مطلوب بوده است، گفت: با برنامه‌های مؤثر اقتصادی می‌توان در راستای امنیت گام برداشت و پیشرفت کرد.

کرمی با بیان اینکه در هدف گذاری‌های منطقه‌ای باید به صورت جدی حضور پیدا کنیم، تاکید کرد: بسیاری از کشورها روابط و جاذبه‌های خود را برای کار با ایران همچنان دارند و فارغ از تحریم‌ها و مشکلات دیگر ارتباط خود را با ایران حفظ کردند.

وی افزود: راه اندازی کنسولگری‌ها به صورت افتخاری می‌تواند در توسعه اقتصادی بسیار مؤثر باشد و اتاق بازرگانی در زمینه تسهیلگری هر چه کار کند بازهم ظرفیت دارد.

دادستان زنجان با بیان اینکه کمیته جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان را باید بیشتر فعال کرد، گفت: این کمیته در مراقبت از برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور می‌تواند حضور مؤثری داشته باشد.