ساری- جانشین فرماندهی سپاه کربلا با تاکید براینکه انقلاب اسلامی با صلابت در حال تمدن سازی است، گفت: امروز صدای انقلاب در اقصی نقاط جهان شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین محمدرضایی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر باتاکید براینکه باید مردم را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرد، افزود: بسیاری از مردم و نسل جوان اطلاعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارند و باید این توفیقات را اطلاع رسانی کرد.

وی با عنوان اینکه در عرصه اقتصاد مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، افزود: بسیاری از مردم برای تهیه مایحتاج زندگی دارای مشکلاتی هستند و این نشان می‌دهد که اقتصاد برای هر جامعه و کشوری بسیار مهم است.

وی خواهان توجه مسئولان و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای اوضاع اقتصادی جامعه شد و گفت: مشکلات نباید سبب شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گیریم.

سرهنگ رضایی، استقلال را از جمله برکات انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کشوری هستیم که خودمان در حال تصمیم گیری و برنامه ریزی هستیم و امروز در تمام حوزه‌ها، مستقل هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اظهار اینکه باید دستاوردهای انقلاب و کشور را تبیین و منتقل کنیم، و گفت: انقلاب اسلامی به هر دلیلی متوقف شود، آینده شومی در انتظار خواهد بود و در این راستا همگی مسئولیت داریم و باید از دستاوردهای انقلاب صیانت و حفاظت کنیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی نقطه امیدی برای همه آزادیخواهان جهان است، گفت: به رغم همه توطئه‌ها، انقلاب اسلامی زنده و پویا است و روند انقلاب کند نشده است و در مصاف با نظام سلطه شاهد فروپاشی نظام سلطه هستیم.

سرهنگ رضایی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی با صلابت در حال تمدن سازی اسلامی است، یادآور شد: امروز شاهد شنیدن صدای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به شعار محوری دهه فجر افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل شیوع کرونا در فضایی متفاوت برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۱۱ هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان برگزار می‌شود، گفت: هزار و ۳۳۷ برنامه دیدار با خانواده معظم شهیدان، ۶۵۹ دیدار با خانواده‌های ایثارگران، ۵۱۵ برنامه تکریم و بزرگداشت شهیدان، ۹۶۲ مسابقه ورزشی، هزار و ۲۴۸ نشست بصیرتی از جمله برنامه‌ها است.

سرهنگ رضایی، پنج هزار و ۱۰۴ فقره گشت محله محور، ۲۸۸ اردوی جهادی، ۲۳۴ عنوان تولیدات فرهنگی، افتتاح پنج ساختمان پایگاه مقاومت، افتتاح پنج سالن ورزشی با اعتبار شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.