کرج - استاندار البرز گفت: پرونده های کارگروه زیربنایی در البرز با حساسیت بالایی مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه البرز و کارگروه زیربنایی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بررسی ۳۰ دستور جلسه به همراه اعضای کارگروه اظهار کرد: در ایام پرفروغ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر قرار داریم و امید است جمهوری اسلامی ایران همیشه ایام سربلند و پیروز باشد و با پیشرفت روزافزون خود در جهان بدرخشد.

وی با قدردانی از حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در این جلسه نیز همانند جلسات پیشین با حساسیت بالایی نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها اقدام کردیم و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود در این زمینه برسیم.

استاندار البرز بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای جلسه با اشراف کامل به مسائل و موضوعات حضور یابند و نظرات خود را در خصوص توسعه استان ارائه دهند.

وی افزود: در جلسات کارگروه زیربنایی، به لحاظ اهمیت موارد مطروحه، بررسی دقیقی صورت می‌گیرد و نتیجه بر اساس آرای مأخوذه اعلام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه مدیران البرز در مسیر رشد و توسعه استان خلاق و پویا باشند و نظرات خود را بیان کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود اعضای جلسه با اشراف کامل به مسائل و موضوعات حضور یابند و نظرات خود را در خصوص توسعه استان ارائه دهند.

وی متذکر شد: با از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان بهره بریم تا بتوانیم به بهرتین شکل ممکن به مردم خدمت‌رسانی کنیم.