با حکم رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد توکلی به سِمت معاونت برنامه‌ریزی و امور راهبردی این‌نهاد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد توکلی به سِمت معاونت برنامه‌ریزی و امور راهبردی منصوب شد.

در متن حکم توکلی آمده است:

«حوزه هنری انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت اهالی اندیشه و هنر اسلامی در ابتدای پیروزی نهضت متولد شد، رشد کرد و اکنون در دوران بلوغ و ثمر خود است. شجره طیبه حوزه هنری برای تعالی روزافزون خود بیش از پیش به تعمق در اندیشه‌ورزی و تأملات راهبردی، تحول در شیوه و شاخص‌های برنامه‌ریزی، بازمعماری مبتنی بر اهداف و اصول، نوآوری در روش و توسعه گفت‌وگو با اهل نظر و هنر نیاز دارد. از این رو با توجه به حُسن سابقه، اندیشه و سلوک حضرت‌عالی شما را به "معاونت برنامه‌ریزی و امور راهبردی" منصوب می‌نمایم.

مأموریت اصلی این معاونت احیا برنامه‌ریزی، ارتقا اندیشه‌ورزی، توسعه‌ی نوآوری، تمهید سیاست‌گذاری مؤثر و تقویت گفت‌وگو در متنِ حوزه هنری است.

به پیوست شرح وظایف و اهم اصول و راهبردهایی که باید در این مسیر منشأ تصمیم و عمل قرار گیرد ابلاغ می‌شود.

انشاالله با بهره‌مندی از اهالی اندیشه و هنر اسلامی، التزام به اتقان در برنامه‌ریزی، توکل بر خدا و توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم‌السلام در تحقق این مأموریت موفق خواهید بود.

محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی»

محمد توکلی متولد ۱۳۶۶، فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد تاریخ از دانشگاه تهران است. مدیر پیشین مؤسسه «سفیر فیلم»، تهیه‌کننده و پژوهشگر فیلم‌های مستند «مصاف» و «بهارستان»، و مشاور رئیس و دبیر کارگروه تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی، از جمله سوابق و مسئولیت‌های وی محسوب می‌شود.