سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان بابیان اینکه ۱۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان در دست اجرا است، گفت: این پروژه‌ها ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر یکشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه پنج باب مجتمع آموزشی با استاندارد مدیریت سبز در استان سمنان در حال اجرا است، اظهار داشت: سه باب از این مجتمع‌ها ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارند.

وی بابیان اینکه ۱۹ پروژه مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی بااعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در حال اجرا است، افزود: تلاش داریم تا مهرماه سال آینده، ۷۲ کلاس درس از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مدارس خوبی برای استان و کشور ساخته می‌شود؛ در استان سرانه آموزشی استاندارد در حال بهبود است.

هژبری با تأکید بر اینکه سمنان در بحث احداث مجتمع‌های آموزشی، جزو یکی از استان‌های پویا و سرآمد کشور است، تصریح کرد: امروز نیز آموزشگاه ۹ کلاسه شهدای یکی از بانک‌های سمنان با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع جایگزین فضای تخریبی شده است.

وی گفت: برای ساخت این مجتمع چهار میلیارد تومان هزینه شده است که ۴۰۰ میلیون تومان آن از محل مسئولیت‌های اجتماعی این بانک تأمین‌شده است.