مهدی‌شهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح مرکز خدمات سلامت مرحوم باقری پور مهدی‌شهر با حضور استاندار خبر داد و گفت: این مرکز بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور مهدی‌شهر با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه این مرکز در زمینی به وسعت ۵۵۰ متر مربع و بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: این مرکز با مشارکت خیران شهرستان و تکمیل اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان آماده افتتاح‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور مهدی‌شهر به همت خانواده خیران سلامت کی پور، فردوسی و باقری پور به فرجام رسیده است، افزود: این مرکز جمعیت ۲۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

فرماندار مهدی‌شهر نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه در دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر مجموعاً ۴۲ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

عبدالرضا میقانی در ادامه تصریح کرد: طی دهه فجر سال جاری طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری بااعتبار شصت‌وهشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات آغاز ساخت سه پروژه عمرانی بااعتبار چهار و نیم میلیارد تومان و یک پروژه سرمایه‌گذاری اقتصادی در بخش گردشگری نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.