سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان جدید آموزش‌وپرورش استان اختصاص یافت، گفت: پیگیری برای جذب این اعتبار در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در نشستی با مدیرکل آموزش‌وپرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان جدید آموزش‌وپرورش سمنان اختصاص‌یافته است، اظهار داشت: برای جذب اعتبار تخصیص‌یافته در راستای تکمیل ساختمان اداره کل اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات و تهیه ابزارهای لازم برای ساختمان جدید اداره کل آموزش‌وپرورش از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدامات لازم انجام شود، بیان کرد: برای جذب دونیروی انسانی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به‌صورت طرحی مختص تکمیل ساختمان اداره کل آموزش‌وپرورش دستورات لازم صادر شد.

پروژه ساختمان اداره کل آموزش و پرورش سمنان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال است که از ساخت ساختمان اداره کل می‌گذرد و این طرح همچنان نیمه‌تمام باقی‌مانده است.

محمد دستورانی با تأکید بر اینکه پیگیری برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در دستور کار است، افزود: این طرح اکنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که برای جذب و هزینه آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تسریع برای ساخت این پروژه نیازمند همکاری و تعامل بیشتر اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان است.

خرید تجهیزات و جذب نیرو انجام می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: برای انگیزه بخشی به کارکنان و اجرای مناسب این طرح اعتبارهای جاری به اداره کل نوسازی پرداخت شود.

سعید هژبری بابیان اینکه در ارتباط با خرید تجهیزات و جذب نیرو اقدامات لازم انجام می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای طرح، نقشه ساخت ساختمان از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش تغییر کرده است که برای تعیین نقشه باید اقدامات لازم صورت گیرد.