دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه از مجلس انقلابی توقع داشتیم به طرح شفافیت آراء رأی بدهد گفت: شفافیت آرا در مجلس جلوی باندبازی و قبیله گرایی ها را می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز غلبه ایمان بر کفر و آغاز تشکیل حکومتی بود که هدفش اجرای احکام اسلام است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه خدمت خالص و بی منت به مردم، باید به فرهنگ عمومی مسئولان جمهوری اسلامی تبدیل شود گفت: هر مسئولی که مردمی تر و خدمتگزار تر است محبوب تر و عزیز ترخواهد بود.

امام جمعه دماوند در ادامه بیان داشت: از مجلس انقلابی توقع داشتیم به طرح شفافیت آراء رأی بدهد، هر قدر به سمت شفافیت حرکت کنیم جلوی باندبازی و قبیله گرایی های سیاسی گرفته می شود و در این خصوص اسم شفافیت کافی نیست روح شفافیت باید در کارنامه نمایندگان متجلی باشد.

خطیب جمعه دماوند عنوان داشت: در مورد شفافیت آراء هم به این نکته دقت کنیم که داستان حقوق نجومی تکرار نشود، که شعار تصویب شفافیت آراء داده شود ولی عملاً در بسیاری از موارد استثنائات فراوانی قائل شوند که از شفافیت آراء جز نامی باقی نماند.

فتاح دماوندی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و وطن، شهدای امنیت و سلامت، عامل بقای انقلاب را وحدت مردم برای اسلام خواهی دانست.