اهواز- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از جمع آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار در قالب اجرای پویش بانوی مهربانی در خوزستان خبر داد.

زینب پارسا فخر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پویش «بانوی مهربانی» کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان بی‌بضاعت جمع آوری می‌شود.

وی افزود: این طرح همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) آغاز شد و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد؛ بعد از اتمام طرح نیز کتب و اسباب‌بازی‌های جمع آوری شده قبل از سال نو بین کودکان نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تأکید بر نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: اجرای پویش از سوی این اداره کل و همچنین با استفاده از ظرفیت یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد انجام می‌شود.

پارسا فخر با اشاره به اینکه مناطق کمتر برخوردار در اولویت اجرای برنامه و طرح‌های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان قرار دارد، یادآور شد: به طور قطع مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته نیازمند حمایت و نگاه ویژه‌ای هستند که تلاش می‌کنیم تا با حمایت خیران، سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین از طریق هماهنگی و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های متولی امور بانوان و خانواده بتوان خدمات مطلوب‌تری را در مناطق کمتر برخوردار و غیر برخوردار ارائه دهیم.