پیشوا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان پیشوا یک کار ناتمام است، گفت: عملیات احداث بیمارستان پیشوا سال ۱۴۰۰ از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در شهرستان پیشوا که به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های ایام الله دهه فجر و با حضور حسین عباسی فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا و جمعی از مسئولان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه‌ریزی شهری باید به ۱۰۰ سال آینده نگاه کرد و پروژه‌های عمرانی باید علاوه بر برخورداری از همه استانداردهای لازم با یک رویکرد و افق بلند مدت طراحی و اجرا شوند.

چراغعلی افزود: همه باید تلاش کنیم که نهضت عمران و آبادانی که در منطقه شکل بگیرد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات ماندگاری برای نسل‌های آینده رقم زده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت فرماندار برنامه‌های خوبی در حوزه عمران و توسعه شهری پیشوا اجرا خواهد شد.

وی در خصوص پروژه بیمارستان پیشوا عنوان داشت: این پروژه یک کار ناتمام است و با توجه به تأکیدات استاندار و پیگیری‌های فرماندار این پروژه را در سال ۱۴۰۰ به صورت قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا انشاالله به ثمر برسد.

چراغعلی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بنیان بیمارستان پیشوا را با هدف تربیت دانشجویان رشته پزشکی بنا نهاد اما به دلایلی این پروژه ابتر ماند که با توافق در سطح عالی با دانشگاه آزاد، عملیات اجرایی پروژه مجدداً آغاز خواهد شد.