همدان _ فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل دپوی ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس همدان و تهران بزرگ در باقرشهر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت اخبار واصله مبنی بر دپوی فرآورده‌های نفتی، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی و تحقیقات مأموران این پلیس، محل دپوی سوخت در منطقه "باقرشهر" تهران بزرگ شناسایی شد و تحت کنترل قرار گرفت، ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی، با همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانستند در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر از متهمان را در محل دستگیر و مقدار ۱۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ارزش ۱۰ میلیاردی این دپو برابر نظر کارشناسان و اعتراف متهمان به جرم قاچاق فرآورده‌های نفتی، گفت: در این عملیات، چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان همدان بیان کرد: پلیس با تمام توان و براساس قانون با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه، برخورد خواهد کرد.