بوشهر - فرماندار کنگان خواستار حمایت از کشاورزان شد و گفت: کشاورزان شهرستان کنگان نگران فروش محصول خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی پاک‌نژاد ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهر کنگان اظهار داشت: خوشبختانه امروز پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه‌های عمران شهری و اقتصادی داشتیم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروز ۱۶ پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد که ۱۰ پروژه افتتاح و شش پروژه دیگر آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان توسط شهرداری بندر کنگان صورت گرفت.

وی ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان عنوان کرد: درخواست دارم پروژه‌هایی که امروز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز گردید را تا هفته دولت سال ۱۴۰۰ به اتمام برسانند.

پاک‌نژاد ادامه داد: در حوزه آبخیزداری نیز از اعتبارات استانی که از صندوق توسعه ملی به شهرستان اختصاص داده شد امروز ۹ سازه آبخیزداری که در دهه دولت سال جاری کلنگ‌زنی شده بود با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز با تسهیلات پنج میلیارد تومانی که در اختیار سرمایه گذار قرار داده شد حدود ۱.۵ هکتار زمین خریداری و در آن گلخانه‌ای احداث شد که خوشبختانه امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار کنگان اضافه کرد: متأسفانه کشاورزان در بحث فروش محصولات خود نگرانی دارند که از جهاد کشاورزی درخواست دارم جهت رفع مشکل این قشر زحمتکش اقدامات لازم را انجام دهند.