اندیمشک- استاندار خوزستان گفت: به واسطه تکمیل شهرک شیلاتی اندیمشک، احداث یک پایانه صادراتی در اندیمشک برای صادرات محصولات آبزی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی شهرک شیلات اندیمشک، اظهار کرد: پس از جنگ تحمیلی در دولت سازندگی رشد اقتصادی به مرز هشت درصد در کشور رسید.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری در دولت سازندگی اندک بوده اما در دوره سازندگی و با تکمیل کارخانه‌های نیمه‌تمام پس از جنگ تکمیل شد و رشد اقتصادی مناسب تحقق یافت.

استاندار خوزستان بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه به تنهایی ظرفیت موجود استان را در تولید ماهی سردابی به ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهد.

وی با انتقاد از بروکراسی اداری، عنوان کرد: موانع را باید از پیش روی تولیدکنندگان برداشت و با حمایت از مدیران زمینه تکمیل همه پروژه‌های نیمه‌تمام استان و کشور را با اولویت‌بندی فراهم کرد.

شریعتی افزود: باید در کشور به یک فهم مشترک برای توسعه کشور رسید و تا زمانی که به یک فهم مشترک دست نیابیم حاصل آن پروژه‌ای می‌شود که ۱۲ سال متوقف خواهند بود.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که مانع از هدر رفت منابع شود، جای خرسندی دارد و باید با برنامه‌ریزی پروژه‌ها باعث تکمیل و از هدر رفت منابع پیشگیری شد.

استاندار خوزستان افزود: یک پایانه در اندیمشک برای صادرات محصولات آبزی باید ایجاد شود چرا که این امر منشأ خیر و برکت برای شهرستان اندیمشک می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرک شیلات اندیمشک در ۱۵ کیلومتری جاده اهواز به اندیمشک واقع شده است.