قرچک- فرماندار قرچک گفت: ساماندهی لکه‌های صنعتی از اولویت‌های اقتصادی قرچک است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با قرچک، که با حضور ۸ نماینده از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تأمین آب و تعیین تکلیف صدور مجوزهای قانونی چاه‌های آب برای واحدهای تولیدی واقع در لکه‌های صنعتی و صنفی شهرستان جز درخواست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

خطیبی افزود: احداث پست برق ۶۳ کیلوولت و تصفیه‌خانه شهرک صنعتی قرچک و تعیین تکلیف واگذاری ۲۳ هکتار از اراضی داخل شهرک از سوی اداره منابع طبیعی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برای کمک به رونق اقتصادی منطقه ضروری است.

فرماندار قرچک بیان داشت: پیگیری صدور مجوز تبصره یک ماده یک امور اراضی جهاد کشاورزی استان در خصوص اراضی احداث دهکده سفال روند اجرای این پروژه را سرعت می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه شهرک سفال برای ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۳ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند عنوان داشت: ۵ واحد تولیدی پرورش قارچ برای شروع فعالیت و چند واحد مرغداری شهرستان برای افزایش تولید نیازمند توجه دستگاه‌های استانی هستند که این امر تولیدات بخش کشاورزی را رونق می‌بخشد.

فرماندار قرچک گفت: ساماندهی لکه‌های صنعتی از اولویت‌های اقتصادی قرچک است.