خرم‌آباد- فرماندار مرکز لرستان با اشاره به افتتاح قطعه اول آزاد راه خرم‌آباد- اراک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، گفت: معاون رئیس جمهور قول اختصاص اعتبار تکمیلی این پروژه را داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر «نوبخت» به لرستان و قول‌های وی در راستای تکمیل پروژه‌های استان، اظهار داشت: این سفر در حوزه شهرستان خرم آباد دستاوردهای خوبی به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ پروژه مهم شهرستان خرم آباد مورد بازدید قرار گرفته و آقای «نوبخت» نیز در رابطه با آنها قول‌هایی دادند، گفت: بحث تکمیل آزاد راه خرم آباد - اراک یکی از این پروژه‌ها بود.

فرماندار مرکز لرستان، بیان داشت: قطعه اول این پروژه، از خرم آباد تا بروجرد تا اوایل سال آینده و اردیبهشت ماه بنا شد که به بهره برداری برسد.

طولابی، ادامه داد: همچنین ایشان قول دادند که اعتبار تکمیلی این پروژه را اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس لرستان نیز یکی دیگر از پروژه‌های سفر بود، گفت: بنا شد که این پروژه نیز در استان تکمیل شود.

فرماندار مرکز لرستان، گفت: سد «ایوشان»، چهار خطه خرم آباد - کوهدشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، آزاد سازی قلعه «فلک الافلاک» و دو پل «بلیلوند» و «ماسور» که در جریان سیلاب خسارت دیدند از دیگر پروژه‌های مورد توجه در این سفر بود که آقای «نوبخت» قول دادند که اعتبارات تکمیلی آنها را اختصاص دهند.