سمنان- فرمانده نیروی انتظامی سمنان از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی دو شهر سمنان و شاهرود خبر داد و گفت: این افراد طی اقدام غافلگیرانه، هوشمندانه و اطلاعاتی پلیسی در استان گلستان دستگیر شدند.

سردار عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه روز سه‌شنبه دو سرقت مسلحانه در شاهرود و سمنان طی ساعات مختلف به وقوع پیوست، ابراز داشت: طبق بررسی دوربین‌های مداربسته در هر دو سرقت افراد با پوشش ماسک وارد مغازه شده و با اسلحه قصد سرقت طلا را داشتند که طلافروش سمنانی از ناحیه دست مجروح شد.

وی بابیان اینکه طلافروش شاهرودی با استفاده از دود متصاعد شده ناشی از سیستم ایمنی مغازه، توانست سارقان را فراری دهد و آن‌ها از این سرقت ناکام ماندند، افزود: مقادیری طلا در شهر سمنان به سرقت رفت که بعد از حادثه و اعلام به پلیس ۱۱۰ بررسی روی پرونده آغاز و رد پای سارقان در استان گلستان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این عملیات توسط مأموران آگاهی استان سمنان و همکاری پلیس استان گلستان صورت گرفته است، اضافه کرد: تحقیقات در زمینه این دو سرقت همچنان ادامه دارد.

حسنی بابیان اینکه یکی از سارقان در بندرگز و دیگری در گرگان توسط نیروی انتظامی استان سمنان و با همکاری پلیس استان گلستان دستگیر شدند، اضافه کرد: یکی از متهمان پس از مقاومت درنهایت با تیراندازی پلیس دستگیر و طلاهای سرقتی نیز ضبط شدند.