شیراز – سرگرد «هادی رضایی» به عنوان مدیر سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه «ابوذر» هادی رضایی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس نیز معرفی شد.

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس نیز با بیان اینکه برای ششمین سال متوالی این جشنواره در سطح کشور و سومین سال در استان فارس برگزار شد، گفت: این جشنواره در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس برگزار شد.

ابراهیم شیشه گر ادامه داد: ۱۴۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که پس از داوری ۱۴ اثر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند. «احمدرضا سهرابی» در بخش کاریکاتور، «مجتبی اشرافی» بخش فیلم کوتاه و خانم «مژده عینی» در بخش خبر عنوان شایسته تقدیر را کسب نمودند.

همچنین خانم «فاطمه ابراهیمی»، «راضیه نجار» و «سعید رضا امیرآبادی» نیز عناوین اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند.

در این بخش آقای «محسن نیدانی» نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شد. در بخش تیتر خانم «فاطمه ایزدی» عنوان نخست و در بخش مقاله و یادداشت خانم «سیده سمیرا متین نژاد» و آقای «سعیدرضا امیرآبادی» به عنوان نفرات برگزیده جشنواره امسال انتخاب شدند.

در بخش مصاحبه نیز «محسن نیدانی» و «مریم رضایی» برگزیده شدند. همچنین «هاشم عرفان منش» و «امیر صادقیان» نیز به عنوان برگزیدگان بخش عکس سومین جشنواره ابوذر فارس انتخاب شدند.