اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حاج حسین سراجان مصداق بارز انسان‌هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده با صدور پیامی درگذشت پیر غلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج حسین سراجان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خوشا به حال کسانی که عمری را در راه دین و خدمت به انقلاب اسلامی گذراندند و در هر عرصه و میدانی که این حرکت عظیم الهی احتیاج داشت حاضر شدند و جان بر کف، جان خود و عزیزانشان را تقدیم نمودند؛ آنهایی که مردان بی ادعا و مرد میدان بودند و تا آخرین نفس از پای ننشستند که بی شک پیروزی‌ها و افتخارات این انقلاب مدیون چنین سترگ مردان و زنانی است که الگو و سرمشق زیبای ایثارگری و جهاد در راه حق را با زندگی پربرکتشان نوشته افقی پر نور را جلوی راه جوانان نسل‌های نو نهادند».

در این پیام تأکید شده است: «حاج حسین سراجان مصداق بارز چنین انسان‌هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری نمود و لحظه‌ای از جلوداری و ایستادن بر قله خاک‌ریزهای مختلف جنگ سخت و نرم با دشمن فرو نگذاشت».

در ادامه این پیام بیان شده است: «رزمنده‌ ابو رزمنده که رزمندگی را با عمل به فرزندان و خانواده‌اش آموخت و چون ابراهیم، اسماعیل خویش را به قربانگاه الهی برد و تقدیم نظام و انقلاب نمود».

همچنین در پیام نوشته شده است: «شهادت می‌دهم تا آخرین لحظه ذره‌ای از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نیامد و با صدای بلند، پر شور و خروش آنها را فریاد زد و تا آخرین روزهای عمر از حضور در صعب‌العبورترین مکان‌ها در مرزها و خدا قوت و تقویت روحیه معنوی رزمندگان مرزدار فرو نگذاشت».

«این پیر غلام اهل‌بیت علیهم السلام افتخاری برای استان خوزستان و شهر اهواز است که نامش در تاریخ پردرد و باعظمت این خطه ثبت خواهد شد. بی‌تردید مرگ چنین کسانی که تا لحظه‌ی آخر عمر دست از رزمندگی نکشیده‌اند شهادت است».

در این پیام آمده است: «این‌جانب به نوبه خود فقدان این پیر طریقت را به خانواده و فرزندان و بستگان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. خدای متعال بر درجاتش بیفزاید و او را غریق رحمت خویش قرار دهد. راهش پر رهرو باد».