گرگان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: در ایام طرح مبارزه با کرونا تعداد ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی در گلستان تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار مهر، حسین نجف زاده بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در ایام شیوع کرونا، تعداد ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی قاچاق ماسک، الکل، دستکش و مواد ضدعفونی از سوی مرکز بهداشت و سازمان صمت، نیروی انتظامی و غیره تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات قاچاق خرید و فروش برخلاف ضوابط، نگهداری و گران فروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با تعزیرات است لذا با کسانی که دست به ارتکاب اینگونه اعمال مجرمانه بزنند به شدت برخورد خواهد شد.

نجف زاده بیان کرد: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا از تاریخ یک اسفندماه ۹۸ الی یک اسفندماه ۹۹ به مدت یک سال، تعداد ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفان تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان اضافه کرد: همچنین ضمن ضبط همه اقلام مکشوفه به نفع دولت، مبلغ بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت برای متخلفان تعیین شد.

وی گفت: روسای شعب این اداره کل به همراه بازرسان مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و بازرسان سازمان صمت در قالب گشت های مشترک همه روزه از همه مراکز فروش و عرضه مواد بهداشتی و داروخانه ها، مطب پزشکان و موسسات بهداشتی بازدید می کنند.