همدان_استاندار همدان گفت: تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان تحویل داده شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان که با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد استان همدان در حوزه مسکن و اشتغالزایی مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مداوم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و توجه وی به استان همدان قابل تقدیر و تشکر است، ادامه داد: در دو حوزه مهم و با اهمیت اشتغال و مسکن، کمیته امداد استان پا به پای دستگاه‌ها پیشتاز بوده است.

استاندار افزود: سیاست دولت به تاسی از سیاست‌های کلی نظام، توجه به معیشت، توجه به اشتغال، حمایت از تولید و همچنین توجه به سلامت مردم است.

شاهرخی با اشاره به اینکه در استان همدان در مجموع ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست، افزود: تاکنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان تحویل داده شده‌اند.

استاندار همدان از در دست ساخت بودن بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سطح استان، خبر داد و گفت: تا کنون بیش از دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان، تعیین تکلیف شده‌اند.

شاهرخی تاکید کرد: هماهنگی و همراهی و عملکرد کمیته امداد امام خمینی ره همدان با دستگاه‌های اجرایی استان، قابل تقدیر است.