پردیس- امام جمعه پردیس گفت: ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی امانت نسل پیشین در نزد ما است و ما باید از منابع طبیعی محافظت کنیم و به بهترین شکل به نسل‌های آینده تحویل بدهیم چرا که منابع طبیعی و محیط زیست از ثروت‌ها ی الهی است.

حسینی ضمن تبریک به مناسبت بعثت پیامبر در روز ۱۹ اسفند برابر با ۲۵ ماه رجب، گفت: ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا می‌باشد و بعثت موضوع مهم و سرنوشت ساز برای جهان اسلام و جامعه انسانیت محسوب می‌شود.

امام جمعه پردیس در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو عنوان داشت: همه ما موظف هستیم که جوانان متعهد، متخصص و حزب الهی را برای خدمت به مردم انتخاب و حمایت کنیم و دشمن در مرحله اول به دنبال عدم برگزاری انتخابات در کشور بوده و در این مرحله به دنبال آن است تا افراد همسو با خود را در جایگاه‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار دهد.

وی در خصوص اهمیت درختکاری و منابع طبیعی افزود: کاشت ۲۵ هزار نهال و توزیع ۳ هزار نهال رایگان توسط شهرداری‌ها در دست اقدام است و امروز نیز در پایان خطبه‌های نماز جمعه نهال رایگان به نمازگزاران از سوی واحد فضای سبز شهرداری‌ها اهدا خواهد شد.