پیشوا- مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد پیشوا در آستانه روز بزرگداشت شهدا گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه ️ آئین بزرگداشت روز شهدا با حضور عباسی فرماندار، مسئول حراست فرمانداری، خانواده‌های شهدا، عوامل انتظامی، مسئولان، اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد.

فرماندار پیشوا د ر این مراسم عنوان داشت: جان هر انسانی ارزشمندترین دارایی وی در عالم مادی است که شهدا مشتاقانه آن را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان معزز با ایثار و بذل جان خود به مقام شهادت که آمال و آرزوی هر مؤمن و مسلمانی است، نائل آمدند گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در نیت، عمل و گفتار رهروی شهدا بوده و با توسل به آنان بتوانیم از عهده مسئولیت‌هایی که بر دوشمان نهاده شده به خوبی بر آییم.

زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا نیز اظهار داشت: خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران معظم آنان، ثمره زندگی‌شان را فدای انقلاب کردند و امروز به واسطه خون آنان سرو خوش قامت انقلاب اسلامی پا برجاست.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ها به یاد و نام شهدا این مهم را گوشزد می‌کند که چه وظیفه سنگینی بر عهده ما نهاده شده که امیدوارم بتوانیم آن را به سرمنزل مقصود که همان قربت الی‌الله است، برسانیم.