سیرجان - سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه داوری بازی مس کرمان و گل گهر سیرجان بدون اشتباه نبود، گفت: مس کرمان بیشتر از تیم حریف از این اشتباهات متضرر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی «گل‌گهر سیرجان – مس کرمان» در یک شانزدهم نهایی جام حذفی عنوان کرد: به مجموعه گل‌گهر به خاطر سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی که در بحث فوتبال به لحاظ سخت‌افزار انجام دادند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان در حال دنبال برنامه‌هایش در لیگ یک است، اظهار کرد: امروز دربی کرمان بود و حتی داور هم کرمانی بود و بازی خوب سراسر کرمانی شکل گرفت.

مهاجری بیان کرد: امروز فوتبال کرمان می‌تواند به دلیل داشتن تیم داوری، تیم لیگ برتری و تیم لیگ یکی به خودش افتخار کند. در مس کرمان تلاش می‌کنیم که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد بازیکنان جوانی که در این دیدار بازی داد، اظهار داشت: امروز به ۱۲ نفر از بازیکنانمان استراحت داده بودیم و سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، استفاده کنیم. این فضا را در جام حذفی در اختیار این افراد قرار دادیم یک سری از آنها از این موقعیت خیلی خوب استفاده کردند و یک سری هم نتوانستند ما را برای اینکه وقت بیشتری برایشان بگذاریم، مجاب کنند.

وی گفت: امروز مس کرمان اصلاً ضد فوتبال بازی نکرد و خیلی جاها توانستیم تیم گل‌گهر را تحت فشار قرار دهیم و خیلی جاها هم تحت فشار قرار گرفتیم. متأسفانه دقیقه ۱۱۵ تیممان به لحاظ بدنی تحلیل رفت و تیم ۱۰ نفره شد. جلالی هم چون تعویضمان را انجام داده بودیم، فقط یک حضور فیزیکی در زمین داشت و این شرایط یک مقدار کار ما را سخت‌تر کرد.

مهاجری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید «در طول بازی لب خط به داوری اعتراض زیادی شد، نظرتان راجع به داوری چیست؟» عنوان کرد: اینها هیجان کنار خط است، یکجا داور اشتباه می‌کند و ما اعتراض می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است، افزود: تیم داوری در بازی امروز عاری از اشتباه نبود و جاهایی به ضرر ما سوت زد که می‌توانست بهتر سوت بزند، همینطور جایی می‌توانست برای گل‌گهر هم بهتر سوت بزند اما در مجموع مس کرمان امروز از داوری بیشتر ضرر کرد.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به خبرنگاری که پرسید «در رسانه‌ها گفته شده مس کرمان جام حذفی را جدی نگرفته است» ابراز کرد: ما به ۱۲ بازیکن‌مان استراحت دادیم، آنها ۲ روز است در کرمان تمرین می‌کنند، امروز و دیروز ۱۱ تمرین انجام دادند، حتی کادرمان نیامدند و در کرمان ماندند.

وی ادامه داد: اگر من با ۱۱ بازیکن امید هم می‌آمدم باز هم بازی را جدی می‌گرفتم، چرا جدی نگیرم؟ من حالا دارم از اعتبارم با جوانها دفاع می‌کنم، خدا را شکر امروز با یک سری جوان و بازیکنی که کمتر بازی کرده بودند، سر بلند بودم. ولی اینکه گفته شود مس کرمان جام حذفی را جدی نگرفته درست نیست، چرا که معتقدم یا نباید در این مسابقات شرکت کنیم یا اگر شرکت کردیم با همان جوانها هم باید کار را جدی بگیریم. از دو نفر از جوانان‌مان واقعاً گله دارم و در رختکن هم به آنها گفتم که انتظار داشتم بهتر بازی کنند.

وی در مورد اینکه مس کرمان در پایان فصل لیگ برتری خواهد شد یا خیر، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و هدفمان هم همین است، توانستیم از دو بازی جام حذفی هم استفاده برای لیگ کنیم.

وی گفت: تمام نیت باشگاه، مردم و بازیکنان این است که به لیگ برتر صعود کنیم ولی صعود به لیگ برتر کار راحتی نیست. رقیب‌های سرسختی داریم که انشاالله بتوانیم در این امر موفق باشیم، ولی برای نیل به این هدف یک کار و خرد جمعی نیاز است که امیدواریم این اتفاق بعد از چندین سال در کرمان بیفتد.