عضو اسبق شورای شهر تهران با حضور در ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو عضو اسبق شورای شهر تهران ظهر امروز(شنبه) که به منظور ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران آمده بود، مراحل ثبت‌نام در این انتخابات را انجام داد.

دانشجو درپاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اینکه آیا دراین انتخابات با سازوکار نیروهای انقلاب همکاری دارید و یا مستقل در انتخابات شرکت می‌کنید؟ گفت: با شورای وحدت و شورای ائتلاف همکاری دارم و امیدوارم این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم من را در لیست قرار دهد.

وی افزود: اما اگر اینگونه نشد معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود و باید جمعی هماهنگ وجود داشته باشد. با این حساب دوران خوب شورای دوم تداعی می شود که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: اگر چنین الگو و مدلی ایجاد و گروه هماهنگی وارد شورای شهر تهران شود فکر می کنم بتوانند برکاتی را شامل حال خود و مجموعه شهر تهران داشته باشند.

دانشجو همچنین درباره عملکرد شورای شهر پنجم گفت: فعالیت عمده ای از مجموعه شورای شهر و مجموعه شهرداری تهران که بخواهیم آنرا فعالیت درخوری که نفعی برای شهر تهران داشته بدانیم ندیده ام. دوستان خودشان بیشتر دوست دارند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی‌آید با برنامه محکمی آمده بودند و می خواستند آن برنامه را دنبال کنند. برگه و کارکردی نیست که بخواهم آنرا ارزیابی کنم.

گفتنی است، ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از چهارشنبه هفته گذشته(۲۰ اسفند) به مدت هفت روز به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور آغاز شده است.