بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز تهاجم های فرهنگی و سیاسی همواره به شکل های گوناگون وجود دارد و چشم امید مردم به سربازان واقعی اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید آیت الله عبادی ظهر شنبه در دیدار با فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه های آخرالزمان بسیار سنگین است، اظهار کرد: امروز چشم امید مردم به شما سربازان واقعی اسلام است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآت مبنی بر اینکه وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ"، گفت: این آیه ناظر به آخرالزمان بوده اما آن را در مجالس ترحیم می خوانند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم مستضعف جهان در صحنه های مختلف مورد حمله و هجوم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی قرار گرفتند، افزود: عناصری مانند داعش و القائده، همواره خوف را در مردم بیچاره ایجاد کرده اند.

وی دشمن در جنگ‌های اقتصادی کنونی هم مردم یمن را در شرایط سخت اقتصادی محاصره کرده‌ است، افزود: بر اساس گزارش رسانه ها، وضع کودکان یمنی وحشت‌زا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز کشور آمریکا دزدی را پیش گرفته و گندم های مردم سوریه را به غارت می برد.

وی با بیان اینکه تهاجم های فرهنگی و سیاسی همواره به شکل های گوناگون وجود دارد، افزود: امروز رژیم صهیونیستی اسرائیل پشت دیوارهای بزرگ خود پنهان شده در حالیکه روزی می‌گفتند ارتش اسرائیل سومین ارتش جهان بوده و در یک روز شش کشور عربی را زمین گیر کرده است.