بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به‌کارگیری شده‌اند، گفت: ۴۵ تیم فعال پلیس راه و ۱۱ تیم فعال پلیس راهور در این طرح مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا مظاهری صبح پنج شنبه در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ در خراسان شمالی، اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از موضوعات اساسی و حیاتی جامعه است و نیروی انتظامی با توجه به اینکه متولی برقراری نظم و امنیت است با تمام قدرت این مهم را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: نیروی انتظامی یک کار ارزشمند را بر عهده دارد و حالا که این رسالت بر عهده ما قرار گرفته باید با رفتار خوب و رأفت اسلامی در خدمت مردم باشیم؛ مردمی که ثابت کرده‌اند شایسته بهترین خدمت گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه در صحنه‌های مختلف پشتیبان ولایت فقیه بودند و از این انقلاب علی رغم تمام مشکلات دفاع کرده‌اند، تصریح کرد: ما در مقابل مردم و خصوصاً شهدای والا مقام مسئولیم و باید قدر دان آنها باشیم.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب از نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان استثنایی نام برده‌اند، گفت: افتخار می‌کنیم که امروز لبخند رضایت بر لبان مبارک حضرت آقا نقش بسته لذا لازم است وظایف خود را به درستی و به موقع انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به‌کارگیری شده‌اند، بیان داشت: تعداد ۴۵ تیم فعال پلیس راه و ۱۱ تیم فعال پلیس راهور در این طرح فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ واحد گشت پیاده، موتوری و خودرویی به صورت ۲۴ ساعته در این طرح فعال هستند، یادآور شد: همدلی، هم‌زبانی و همکاری مؤلفه‌ای است که امروز این امنیت پایدار را ایجاد کرده و به شکر خدا این مهم در انتظامی استان به خوبی قابل لمس است.

مظاهری در پایان گفت: چهره فرماندهی انتظامی استان یک چهره بسیار خوب و مثبت در بین مردم عزیز است لذا باید ما با تمام توان مأموریت‌های خود را به درستی انجام دهیم تا این چهره حفظ شود.