بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در دو روز اخیر فوتی کرونایی در استان نداشته‌ایم گفت: هم‌اکنون ۹۹ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در سطح کشور و آغاز موج چهارم شیوع این بیماری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم.

وی با درخواست از مردم استان بوشهر برای همکاری با مدافعان سلامت تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی در خانه‌های خود بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و در این مدت ۲۱ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

۹۹ نفر بستری هستند

وی بیان کرد: در حال حاضر ۹۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۲ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و چهار نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

کشمیری با اشاره به اینکه استان بوشهر طی دو شبانه روز اخیر مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا نداشته است ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹۱۲ نفر در استان بوشهر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.