بابل- رئیس مرکز اورژانس بابل با اشاره به انجام ۹۸۹ ماموریت اورژانس در طرح امداد نوروزی گفت: ۴۳۷ نفر در بیمارستان ها بستری شدند.

ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام ۹۸۹ مأموریت توسط پرسنل سازمان اورژانس بابل پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون خبر داد و افزود: از این بین تعداد ۴۳۷ نفر در بیمارستان‌های شهرستان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۸۰۰ مورد مأموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در مأموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی و مسمومیت بوده است، همچنین ۱۸۹ مورد نیز مأموریت‌های ترافیکی را شامل می‌شود که از این بین ۴۹ مأموریت درون شهری و ۱۴۰ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس بابل در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس بابل با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح شهرستان هستند و اورژانس بابل با ۱۴ پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

لعلی از شهروندان گرامی خواست که ترددهای خود را در شهرستان کاهش داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

وی گفت: از شروع طرح امداد نوروزی سه هزار و ۴۱۶ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که از این تعداد متأسفانه ۱۱۱ مورد مزاحمت بوده است.