تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۹۹ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تهران مشاهده شده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ترددها در موج اول سفرهای نوروزی استان تهران اظهار داشت: تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده در محورهای استان تهران از مورخ ۲۵ اسفند ۹۹ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۰ بر اساس سامانه‌های هوشمند اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ۲۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۸۸۱ تردد بوده است.

مصدقی با اشاره به اینکه از مجموع تعداد وسایل نقلیه مشاهده شده یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۳۱۱ نقلیه سنگین و ۲۴ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۵۷۰ وسیله نقلیه سبک ثبت شده است گفت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۳۷ خودرو و جمع خروجی ۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۰۹ بوده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: هم اکنون وضعیت ترافیکی محورهای استان تهران عادی و روان است و فقط در محور هراز محدوده بایجان، شاهان دشت، گزنک، رینه و آب اسک شاهد ترافیک سنگین شمال به جنوب می‌باشیم.