کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: حدود ۷۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی‌فرد صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی در شهرستان کرج با تأکید بر ظرفیت مطلوب گروه‌های جهادی در کشور اظهار کرد: این مرکز به‌منظور ترویج توانمندسازی و ایجاد اشتغال، درمان، ازدواج و معیشت محرومان در نیمه شعبان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، تصریح کرد: هدف اصلی این مرکز توسعه مشارکت و حضور مستقیم جهادگران، مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با تأکید بر اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند، بیان کرد: مرکز نیکوکاری فراگیر زائران و کارگزاران زیارتی باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیر و احسان به‌منظور ارائه خدمات کارآفرینی و اشتغال، مددکاری، درمان، عمرانی، آموزش و مشاوره و سایر مسائل مرتبط با نیازمندان افتتاح شد.

وی افزود: حدود ۷۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

همچنین سعیدی‌کیا رئیس مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی در حاشیه افتتاح این مرکز متذکر شد: این مرکز از ظرفیت دفاتر زیارتی، کارگزاران و زائران در امور خیر و احسان و محرومیت‌زدایی استفاده خواهد کرد.