فریدونکنار- نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شهرستان ۱۶ سال نیمه کاره مانده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۶۰ درصد است.

علی‌اصغر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌های اجرای شده در شهرستان اظهار داشت: پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی حدود دو هزار میلیارد ریال برای فریدونکنار به صورت مستقیم و غیر مستقیم آورده دارد.

وی افزود: مسئولان شهرستانی و شهری فریدونکنار حاضر نیستند برای توسعه شهر و پروژه‌ای که در سالیان سال مفغول واقع شده پشت یک میز بنشینند، نماینده به تنهایی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت با عنوان اینکه در بحث بهداشت و درمان کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته، اظهار کرد: کارهایی که در سال ۹۹ در بخش سلامت شهرستان انجام شده است در طول انقلاب در شهرستان بی‌سابقه است.

وی با اشاره به کمک خیرین در حدود ۷۰ میلیارد ریال و ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه دولتی اختصاص یافت بیان داشت: تجهیز بیمارستان، تهیه اکسیژن‌ساز، توسعه و احداث بخش جدید جراحی، استقرار سی‌تی‌اسکن، افتتاح کلینیک تخصصی و… از جمله کارهای صورت گرفته در این بخش بود که موجب تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان در شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ سال از آغاز پروژه کمربندی فریدونکنار می‌گذرد، گفت: از زمانی که بنده آمدم به گفته فرماندار فریدونکنار این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. ۱۲۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار برای اتمام این پروژه انجام دادیم و پیگیری می‌کنیم تا این مبلغ هرچه زودتر تزریق شود، مسئولان اجرایی طبق آخرین قولی که به بنده دادند اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام خواهد رسید.