کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در این استان از سهمیه سوخت مرزنشینان برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه ویژه با بخشداران روستاهای مرزنشین اظهار کرد: بخشداران روستاهای مرزی باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و رفع اشکالات لیست مرزنشینان برای دریافت سهمیه سوخت مرزنشینی اقدام کنند.

وی افزود: بیش از بیست هزار نفر از مرزنشینان استان کرمانشاه از سهمیه سوخت برخوردار بوده که سهمیه مرزنشینان عدد کمی نیست و پرداخت آن در رضایتمندی و حمایت از مرزنشینان و طبقات کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی امروز بسیار اثرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ مرزنشینی نباید از سهمیه سوخت محروم بماند، گفت: با توجه به اینکه مناطق مرزی این استان در جنگ تحمیلی بیشترین خسارت‌ها را متحمل بوده باید برای جبران محرومیت‌های آن تلاش مضاعفی کرد.

خوش اقبال ادامه داد: فرمانداران و مدیران صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های مرزی باید نسبت به تکمیل لیست خانوارهای مرزنشین و برطرف شدن اشکالات در تخصیص سهمیه سوخت برای مرزنشینان اهتمام ورزند.