لامرد - اعضای گروه جهادی لامرد ومهر برای کمک به ۵ قلوهای مُهری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره گشتاسب مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز روز گذشته از تولد نوزادان پنج قلو داد خبر داد و اظهارداشت: یک زن ۲۲ ساله اهل روستای مزایجان بخش اسیر شهرستان مُهر در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز نوزادان پنج قلوی خود را سالم به دنیا آورد.

گشتاسب با بیان اینکه نوزادان در هفته بیست و نهم حاملگی این بانو به دنیا آمده اند، گفت: تمامی نوزادان پسر و خانواده این نوزادان چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

داود محمدی مسئول گروه جهادی لامرد ومهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه جهادی آتش به اختیار لامرد ومهر این آمادگی را دارد تا طی نشستی با خانواده ۵قلوی مهری، فراخوان همکاری و همیاری با این خانواده مستحق را انجام دهیم.

همچنین عابد مرادی پدر ۵ قلوها که راننده یکی از شرکت‌های مستقر در عسلویه است، گفت: بسیار خوشحالم که در سن ۲۶ سالگی خداوند سبحان، به بنده و همسرم لطف و محبت فراوان داشت و ۵ فرزند پسر را به ما عطا نمود.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و از آنجاییکه یک کارگر ساده هستم، از دولت می‌خواهم حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

مرادی در خصوص انتخاب اسامی فرزندان خود نیز گفت: اسامی فرزندان خود را امیرعباس، امیرسام، امیررضا، محمدماهان و محمد مهدی یار انتخاب کردیم.