بیرجند- معاون کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تلاش ما در رمضان سال جاری جذب هزار و ۴۰۰ حامی برای فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه طرح پویش ایران همدل اظهار کرد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان راه انداز و افتتاح ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی را خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های ما برای رمضان سال جاری تهیه و توزیع ۴۳ هزار و ۹۹۰ سبد غذایی و تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده است.

رفیعی با اشاره به طرح پویش ایران مهربان (جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین) ادامه‌داد: در این طرح هدف‌گذاری ما جذب حامی جدید جهت حمایت از هزار و ۴۰۰ فرزند طرح ایتام و محسنین در ادامه طرح جذب ۲۳ هزار حامی است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد، بیان‌کرد: در این راستا در پایگاه‌های جذب حامی در سطح ادارات تابعه کمیته امداد و محل‌های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح‌های دیگری چون اجرای طرح نان مهربانی؛ توسعه مراکز نیکوکاری و اجرای طرح مفتاح الجنه را خواهیم داشت.

رفیعی گفت: نیکوکاران عزیز برای مشارکت در امور خیرخواهانه در ماه رمضان می‌توانند کمک‌های خود را از طرق مختلف چون سرشماره #۰۵۶*۸۸۷۷* و سامانه نیکوکاری با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷ واریز کنند.

وی یادآور شد: همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند واریز کنند.