اصفهان- دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان گفت: بعد از انقلاب پا به پای مقام معظم رهبری پیش آمد و فردی بود که اهل خودنمایی و ظاهرسازی اصلا نبود و فقط حواسش به انقلاب بود.

مرتضی آرسته در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با توجه به نسبت فامیلی که با شهید سردار حجازی داشت و با اشاره به شخصیت این شهید، اظهار داشت: سردار حجازی به همراه برادر شهید خود از زمان قبل از انقلاب یک انقلابی واقعی بود و در پیروزی آن نقش‌آفرینی کرد و تا کنون هم وقفه نداشته و از این انقلاب نگهداری و پاسداری کرد.

وی افزود: در همه حملات جبهه دفاع مقدس سردار شهید سید محمد حجازی حضور داشته و شخصیتی بسیار والا و بی‌نظیری داشت.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: سردار شهید حجازی درست در چنین روزهایی که پدر خود را در ماه رمضان از دست داده بود شهید شد و به پدر و برادر خود پیوست.

وی سردار شهید حجازی را پیرو خط امام (ره) عنوان کرد و افزود: بعد از آن نیز پا به پای انقلاب و مقام معظم رهبری پیش آمد و فردی بود که اهل خودنمایی و ظاهرسازی اصلاً نبود و به عبارتی شاید بتوان گفت که اهل سروصدا نبود و فقط حواسش به انقلاب بود.

آرسته شخصیت سردار حجازی را در طول تاریخ انقلاب بی‌مانند دانست و افزود: اکنون مردم می‌فهمند که چه گوهری را از دست داده‌اند و دیگر مانند آن را پیدا نخواهند کرد.