وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، نسرین صادق زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

نسرین صادق زاده متولد ۱۳۵۷ شهر قم، مدرک کارشناسی را در رشته ریاضی محض از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکتری را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نمود و به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه قم مشغول به کار شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه قم و معاون اداری و مالی دانشگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات ابراهیم عبدی پور، رئیس سابق دانشگاه معصومه (س)، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.