ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف یک کامیون ایسوزو حامل ۶۲ راس احشام قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق در سطح شهرستان دهلران، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی، یک دستگاه کامیون ایسوزو را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی‌های اولیه از بار این خودرو ۶۲ راس احشام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ارزش ریالی این احشام قاچاق توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از افراد سود جو و قاچاقچیان، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.