کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: قطعاً یکی از نشانه‌های پیشرفت و ارکان قدرت در دنیا، وجود نیروی کار متعهدِ متخصص است که غیرتمندانه نسبت به تولید مشغول کار و تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی به مناسبت به مناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

“کار” و تلاش برای “کسب حلال” موهبتی است الهی که خداوند آن را وسیله سرافرازی و بی‌نیازی از خلق و شرط تحقق آمال قرار داده است و خود در کتاب شریفش اشاره فرمود که: لیس لانسان الا ماسعی. آنچه سبب می‌شود آدمی به کامیابی و سربلندی دست یابد همانا همت عالی داشتن و کار را جوهر وجود خود قرار دادن است. همان شرافتی که باعث می‌شود رسول خدا “اشرف مخلوقات عالم”، خم شود و بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه زند و چه مرتبه‌ای بالاتر از این.

قطعاً یکی از نشانه‌های پیشرفت و ارکان قدرت در دنیا، وجود نیروی کار متعهدِ متخصص است که غیرتمندانه نسبت به تولید و برطرف کردن نیازهای جامعه مشغول کار و تلاش هستند و چه افتخاری بالاتر از این‌که کارگری در جهت پیشرفت اهداف عالی اسلام و رفع مشکلات جامعه ایمانی قدم بردارد که البته این مهم جز با برنامه‌ریزی و رفع نیازها و برقراری عدالت ممکن نیست و مسئولان محترم باید شئون مختلف مادی و معنوی کارگران شریف را مدنظر جدی داشته حفظ نمایند. به فرموده رهبر عزیزمان آنچه امروز از مهم‌ترین مسائل کشور است تولید و توجه به ایجاد شرایط مطلوب برای به حرکت درآوردنِ توانمندِ چرخه‌های صنعت و سرمایه‌گذاری دقیق و حساب‌شده برای رفع موانعی است که جز با همت و غیرت کارگران به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

این‌جانب ضمن خدا قوت و خسته نباشید به خانواده بزرگ کارگران بزرگوار استان سرافراز البرز روز کارگر را تبریک گفته و از خدای تعالی عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را طلب نموده، توفیق خدمتگزاری به مردم شریف در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه با مدیریت حکیمانه نایب الامام مدظله العالی را خواستارم.