داوطلبی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه «دولت توکل و تغییر» را تشکیل خواهم داد، گفت: اولویت من کنترل کروناست و این بیماری را تا پایان سال جمع می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین محمدصادقی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در نشست خبری گفت: من فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی هستم. سابقه دو دوره نمایندگی مجلس، ریاست دانشگاه شهید بهشتی و معاونت وزیر بهداشت و وزیر ورزش و جوانان را دارم.

وی گفت: بنده پزشک هستم، امروز پیکره رنجور جامعه ما دردها و رنج های زیادی دارد، مردم از عملکرد مسئولان ناراضی هستند، برخی مدیران باورشان این است که مردم رعیت آنها هستند، دست دولت در جیب مردم است، مردم از تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه به تغییر نگرش و رفتار مسئولین نسبت به مردم نیاز داریم، گفت: باید باور کنیم مردم ولی نعمت ما هستند. ارزش این مناصب به خدمت به مردم و نوکری آنهاست، خدا نکند که فکر کنیم ارباب مردم هستیم و مردم نردبان ترقی ما هستند.

محمدصادقی با بیان اینکه «دولت توکل و تغییر» را تشکیل خواهم داد، گفت: اولویت من کنترل کروناست.

وی تاکید کرد: تا پایان سال بیماری کرونا را جمع کرده و ۷۰ درصد ملت را واکسینه می‌کنم. بنده مسئول اجرای طرح شهید سلیمانی بودم، بخش خصوصی اعلام می کردند که ما حاضر به واردات واکسن هستیم اما دولت اجازه نمی دهد.