گرگان- رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این که پیوند مردم با انقلاب و نظام ناگسستنی است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات سبب خنثی سازی توطئه دشمنان می شود.

نورعلی دیلم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از برکات جمهوری اسلامی این است که مردم در سرنوشت خود دخالت کرده و مستقیم آینده خود را رقم می زنند و در انتخاب همه مناصب تاثیرگذار هستند.

وی افزود: انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی بوده و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گرو حضور گسترده مردم است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان کرد: خوشبختانه از اول انقلاب تاکنون حضور مردم در همه عرصه‌های انتخابات چشمگیر بوده و مردم حضور معناداری داشته اند.

دیلم ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات همیشه بالا بوده و مردم سرنوشت خود را با دست خود رقم می زنند.

وی اضافه کرد: دشمن همواره به دنبال سیاه‌نمایی و ناکارآمدی نظام بوده و این حربه همیشگی آنها برای مأیوس کردن مردم است اما پیوند مردم با انقلاب و نظام و ارزش ها ناگسستنی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: هر چند مردم انتقاداتی دارند اما وقتی پای عزت و اقتدار اسلام و انقلاب در میان باشد آنها همیشه حضور هوشیارانه داشته و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

دیلم با اشاره به سه ضلع رهبری نظام، حضور مردم و وحدت کلمه در سخنان امامین انقلاب، گفت: ما باید در انتخابات پیش رو، فرمایشات رهبری در خصوص انتخاب فرد اصلح را مدنظر قرار دهیم.

وی اظهارکرد: توصیه ما به همه مردم و جناح‌ها این است که قانون را بپذیرند و بعد از تایید صلاحیت ها سعی کنند بی اخلاقی و بی احترامی نداشته و از تخریب رقبا پرهیز کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: از ابتدای انقلاب همه مذاهب پای انقلاب ایستادند و امسال هم حضور گسترده و چشمگیری خواهند داشت.