بوشهر - تجمع مردم بوشهر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در جوار ساحل خلیج فارس برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در دفاع از مظلومان پیشتاز هستند و امروز نیز حمایت بی‌دریغ خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در صف‌هایی بافاصله، با در دست داشتن پلاکاردهایی با موضوع فلسطین و سردادن شعارهای مقاومتی، از مردم فلسطین حمایت و جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

این اجتماع در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر سردار مبارزه با استعمار انگلیس تشکیل شد و شرکت کنندگان با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شعارهایی از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آمریکا»، «بیت‌المقدس قبله مسلمین، بوَد اسیر پنجه مشرکین»، «با اتحاد و وحدت مسلمین، رها شود از سلطه غاصبین»، «مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، «سپاه اسلامیان آماده قیام است»، «یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو» بخشی از شعارهایی بود که در این گردهمایی سر داده شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این مراسم حمایت از مردم غزه و فلسطین را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: امروز در همه نقاط جهان تمام آزادی‌خواهان، جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان فلسطینی را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی، نقش‌آفرینی مقاومت مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌های غاصب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز اسرائیل به خانه شیشه‌ای تبدیل شده و هیچ نقطه‌ای از این مناطق در امان نیست چراکه نتوانسته مانع از اصابت موشک‌های مقاومت شود.