کاشان - امام جمعه کاشان گفت: بر خلاف دشمنان که با نقشه های شوم خود در حال انگیزه‌سوزی حضور مردمی در انتخابات هستند مسئولان باید با شفاف سازی عملکرد خود به مردم انگیزه مثبت دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌ها و خدمات خود را برای مردم بازگو کنند، اظهار داشت: این موضوع باعث می‌شود تا مردم به نظام جمهوری اسلامی امیدوار شوند.

وی با بیان اینکه باید روحیه امید و امیدواری را در بین مردم تقویت کرد، ابراز داشت: یکی از مؤثرترین روش‌ها برای این کار این است که با اطلاع رسانی صحیح مردم را نسبت به خدمات انجام شده مطلع کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه ارائه خدمات قوی به مردم باعث تقویت پایه‌های نظام می‌شود، تصریح کرد: برای انتخابات پیش رو با هجمه سنگینی از تبلیغات دنیا روبرو هستیم و این در حالی است که مسئولان باید در همین راستا با شفاف سازی عملکرد خود به مردم انگیزه مثبت برای حضور در انتخابات دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم قابل درک است و این حجم از فشار روحی و روانی باید کاسته شود، خاطرنشان کرد: با این وجود باید خدماتی نیز که به مردم ارائه می‌شود به اطلاع آنها برسد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و ارائه خدمات جهادی توسط داوطلبان و نیروهای بسیجی و غیره بیان داشت: در بحران کرونا همه مردم و مسئولان دست به دست هم دادند تا از شرایط موجود عبور کنیم که به فضل خدا این اتفاق در آینده‌ای نزدیک می‌افتد.

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، افزود: تراز حضور مردم می‌تواند اقتدار ملی کشور را به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: باید از دولت‌های قبلی هم تشکر کرد و نباید مدام در حال تخریب آنها بود بلکه لازم است فرهنگ سپاس و تشکر باید بین مردم نهادینه شود.