معاون دبیرکل «نجباء» عراق با اشاره به پیروزی گروه های مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: نبرد «شمشیر قدس» موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش «نجباء» عراق، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی تأکید کرد: نبرد «شمشیر قدس» موازنه قدرت را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطین تغییر داد.

بر اساس این گزارش، معاون دبیرکل نجباء عراق تأکید کرد: می توان گفت که گروه های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را بازطراحی کردند. گروه های فلسطینی نه تنها از ملت خود که از عزت و کرامت امت اسلامی دفاع کردند.

پیش از این، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفته بود: جنبش مقاومت اسلامی حماس برای هر تحولی آمادگی دارد. آنچه که در نوار غزه اتفاق افتاد یک پیروزی در برابر دشمن صهیونیستی بود.

این عضو ارشد حماس همچنین اظهار داشت: گروه های مقاومت فلسطین توانستند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی محقق سازند. جنبش حماس از طریق واسطه ها ضمانت هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است.