رباط کریم- رئیس دادگستری رباط کریم در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، گفت: این خبر اساساً صحت ندارد و با شایعه پراکنان برخورد می شود.

محمدرضا قوی دل در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، اظهار داشت: چنین خبری اساساً صحت ندارد و در صورت تکرار فرد خاطی برای پاسخگویی به دستگاه عدالت فراخوانده می‌شوند.

وی افزود: افرادی که چنین شایعه‌های را در فضای مجازی منتشر می‌کنند معلوم است هیچ آشنایی با مسائل حقوقی ندارند به طوری که هنوز حتی تفاوت بین جرم، اتهام، قرار تأمین و یا حکم محکومیت را نمی‌دانند، پس منبع چنین اخباری نمی‌تواند مقام قضائی باشد.

قوی دل با هشدار صریح به فعالان مجازی تاکید کرد: قطعاً با کسانی که در آستانه انتخابات بخواهند با اخبار کذب به دنبال بر هم زدن آرامش و دلسرد کردن مردم برای حضور پر شکوه در پای صندوق‌های رأی و همگام شدن با رسانه‌های خود فروخته خارج نشین، نقشه‌ی شوم خود را اجرا کنند، برخورد قاطع خواهیم کرد

رئیس دادگستری رباط کریم عنوان داشت: از نظر ما فعالیت رسانه‌ای و تنویر افکار عمومی یک پدیده ارزشمند و محترم است اما وقتی این کار آلوده به دروغ و نفاق می‌شود دیگر ارزشمند نیست.