نسخه صوتی رمان «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» نوشته زویا پیرزاد با خوانش شبنم مقدمی توسط موسسه نوین‌کتاب گویا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب صوتی «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» نوشته زویا پیرزاد به‌تازگی توسط موسسه نوین‌کتاب گویا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نسخه مکتوب این‌کتاب سال ۱۳۸۰ توسط نشر مرکز منتشر شد و اردیبهشت امسال با چاپ صدوهشتم به بازار نشر عرضه شد. «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» تا به‌حال به زبان‌های آلمانی، یونانی، فرانسوی، ترکی، انگلیسی، نروژی و چینی ترجمه شده است.

داستان این‌رمان در آبادانِ سال‌های دهه ۱۳۴۰ می‌گذرد و درباره یک خانواده ارمنی است. مادر خانواده زنی ۳۰ و چند ساله است که با همسر و ۳ فرزندش زندگی می‌کند و سعی دارد همسر و مادری نمونه باشد. او در واقع همان‌طور که می‌خواهد یعنی مادر و همسری نمونه است اما تا وقتی که همسایه‌های جدید می‌آیند و ...

زویا پیرزاد نویسنده این‌کتاب، داستان‌نویس آبادانی، متولد سال ۱۳۳۱ در این‌شهر است که در سال‌های اخیر در تهران و ایروان زندگی می‌کند.

نسخه صوتی «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» با صدای شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون، آهنگسازی مهدی زارع، مدت ۹ ساعت و ۱۲ دقیقه و قیمت ۴۲ هزار تومان عرضه شده است.