یزدـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، شفافیت را رمز موفقیت در مدیریت خواند و گفت: مردم حق دارند از برنامه‌های داوطلبان و فعالیت‌های گذشته آنها آگاه باشند.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شفافیت و قانون‌مداری دو اصل مهم در انتخابات است و داوطلبان باید آن را مدنظر قرار دهند زیرا مردم حق د ارند از برنامه های داوطلبان در صورت ورود به شوراها و فعالیت‌های گذشته آنها آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه شفافیت سبب جلب اعتماد مردم می شود، بیان کرد: این نکته مهم باید مدنظر داوطلبان و رای دهندگان باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اتفاق خوبی که توسط خبرگزاری مهر و سایت «از ما» رقم خورده است، افزود: جنبش «ازما» مردم را به سمت شایسته گزینی هدایت می کند.

جوکار با دعوت از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد به شرکت در این جنبش، عنوان کرد: داوطلبان مردم را در انجام انتخاب بهتر و اصلح همراهی کنند.

وی ادامه داد: مردم نیز ضمن مشارکت جدی در انتخابات، مطالبات خود را مطرح کنند و شفافیت را به عنوان یکی از مطالبه‌های جدی خود مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: شفافیت می تواند داوطلبان انتخابات را از حاشیه ها دور کند و در صورتی که شفافیت در برنامه ها وجود نداشته باشد، فرصت های برنامه ریزی شهری از بین می رود.

جوکار همچنین بر رعایت قوانین و مقررات و مطالعه دقیق نامزدها از مسئولیت‌ها و اختیارات شوراها تاکید کرد و گفت: نامزدها در زمان تبلیغات انتخاباتی خود، از وعده و وعیدهایی که در حوزه اختیارات یک عضو شورا نیست، پرهیز کنند زیرا وعده بی اساس، مصداق فریبکاری است.