مسئول فضای مجازی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: تولیدات رسانه ای این قرارگاه، از جبهه انقلاب در فضای مجازی حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدی عصر سه شنبه در همایش «رسالت حوزه علمیه در تحقق دولت جوان حزب اللهی» در قم گفت: با پیش آمدن مسئله کرونا، رویکرد دستگاه‌های مختلف به فضای مجازی افزایش یافت ما در قرار گاه احساس کردیم که نیاز به فعالیت بیشتری برای تبلیغ در فضای مجازی داریم به همین دلیل از دوستان طلبه دعوت کردیم که در فضای مجازی فعالیت کنند و حدود ۲۴۰ نفر اعلام آمادگی کردند.

مسئول رسانه و فضای مجازی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: در گام بعدی در فضای مجازی برای تأمین نیروی لشکر سایبری انقلاب فراخوان دادیم. بعد از این فراخوان، طلبه‌ها و غیر طلبه‌های بسیاری مراجعه کردند که تعداد آنها در حدود ۲۶۰۰ نفر است.

وی افزود: در این راستا کانالی تأسیس شد تا محتواهای جبهه انقلاب در آن بارگذاری شود؛ در حدود ۶۰۰ صفحه در اینستاگرام با ما همکاری دارند که از هزار تا ۲۰۰ هزار دنبال کننده در صفحات خود دارند و مجموعاً حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مخاطب در فضای اینستاگرام داریم. همچنین حدود ۷۰۰ کانال در ایتا، ۲۰۰ گروه و کانال در تلگرام و ۱۱۰ اشتراک توییتری در انتشار و تبلیغ فضای مجازی با ما همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: روند تولید مطالب ما در فضای مجازی این گونه است که ابتدا کمیته رصد فضای مجازی، گزارش‌هایی را تهیه می‌کنند و سپس در کمیته تحلیل، پیامی استخراج می‌شود. بعد از آن، کمیته تأمین محتوا مطالب را به کمیته تولید محصول رسانه تحویل می‌دهد و پس از تبدیل به کلیپ و پادکست، در اختیار تیم انتشار قرار می‌گیرد تا از جبهه انقلاب در فضای مجازی به وسیله تولیدات رسانه‌ای قرارگاه، حمایت کنیم.

مسئول رسانه و فضای مجازی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: اکنون ۵۰۰ نفر برای تبلیغ حضوری ۴۰۰ نفر برای پژوهش و تعداد زیادی برای تدوین و کارهای خبری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: ما در این قرار گاه در تعامل و همکاری با سازمان‌های دیگر از جمله معاونت تبلیغ حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و از ظرفیت سایر گروه‌ها مانند بنیاد خاتم و بسیج طلاب نیز استفاده می‌نمائیم.