حاجی آباد - فرماندار حاجی آباد گفت: شفافیت دارایی کاندیداها قبل و بعد از انتخابات باعث اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.

حمید جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داوطلب برای راهیابی به شوراهای شهر و روستا باید برنامه ارائه دهند و راهکارهای فنی مستند داشته باشند و در بحث های عمرانی دیدگاه های سازنده داشته باشند. داوطلب با مردم صادقانه و شفاف صحبت کند و از وعده های نشدنی پرهیز کند. از طرفی باید در بحث دارایی خودشان قبل و بعد از انتخابات شفاف سازی کنند که مردم اعتماد بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در بحث شفاف سازی عملکرد داوطلبان رسانه ها نقش پر رنگ خواهند داشت البته باید به دور از نگاه های سیاسی اصل بی طرفی رعایت شدد و اگر این چنین شود وقتی عملکرد فرد در معرض دید مردم قرار گیرد انتخاب اصلح توسط مردم صورت می گیرد.

جهانگیری گفت: هرمزگان مردمان نجیب و بزرگواری دارد و یکی از زمینه ها مهم مطالبه گری است. در زمینه شفافیت عملکرد کاندیداها کمتر شاهد مطالبه گری مردم هستیم و قطعاً اگر چنین فضایی و فرهنگی ایجاد شود شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ایمان، تقوا، تعهد و دانش شاخصه های مهم کاندیداها است که مردم با توجه به آنها می توانند کسی را که چنین شاخصه های را دارد انتخاب کنند.

جهانگیری گفت: ما تمام تلاش خود را جهت برگزاری انتخابات سالم برابر قانون و بدون جانبداری از فرد یا افراد خاص خواهیم کرد تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم گردد.